Callback

Отримуйте більше звернень від клієнтів за допомогою форми зворотного дзвінка

Як працює форма зворотного дзвінка?

Callback чи форма зворотного дзвінка — це елемент сайту, за допомогою якого відвідувач може замовити дзвінок від менеджера компанії. Віджет з’являється у двох випадках:

  • Відвідувач натискає на іконку callback, яка розміщується на сайті.
  • Клієнт взаємодіє із сайтом протягом певного часу.

Виберіть зовнішній вигляд форми та розташування на сторінці. Віджет виглядає, як органічний елемент сайту, та з’являється, коли це доречно.

Як працює форма зворотного дзвінка?
Підвищуйте лояльність клієнтів

Підвищуйте лояльність клієнтів

Досвід користувачів Ringostat свідчить, що завдяки віджету бізнес може отримувати на 48 % більше дзвінків. Не кожен покупець має бажання шукати номер компанії та довго чекати відповіді на лінії. Здебільшого клієнти не хочуть витрачати гроші на дзвінок. Саме тому вони надають перевагу, щоб представник компанії передзвонив їм. Віджет callback розв’язує обидві проблеми. Готовий до діалогу менеджер максимально швидко передзвонює клієнту. Ви отримуєте покупця, приємно здивованого швидкістю відповіді.

Дізнайтесь, яка реклама генерує дзвінки через callback

Callback від Ringostat — це інструмент аналітики. Статистику звернень через віджет можна переглянути як у журналі дзвінків, так у окремому звіті. Вона показує, звідки прийшов клієнт, який замовив зворотний дзвінок. Кількість звернень через callback можна побачити за допомогою графіку. Дані допоможуть зробити висновок щодо ефективності реклами, враховуючи її вплив на замовлення дзвінків із сайту.

Дізнайтесь, яка реклама генерує дзвінки через callback
Форма зворотного дзвінка відповідає дизайну сайту

Форма зворотного дзвінка відповідає дизайну сайту

Для віджета можна налаштувати:

  • Колір та форму кнопки.
  • Унікальні тексти.
  • Розширені опції. Наприклад, відключення показу форми на сторінці оформлення замовлення.
  • Автоматичне опрацювання заповнених форм на сайті за допомогою Callback API. Наприклад, відвідувач заповнює звичайну онлайн-заявку щодо товару. Ця дія змушує віджет спрацювати. Автоматично здійснюється одночасний дзвінок менеджеру та клієнту. У такий спосіб можна вчасно зв’язатися із зацікавленим відвідувачем сайту та схилити його до замовлення.