Call tracking

Оптимізуйте інвестиції в рекламу за допомогою аналітики дзвінків

Що таке call tracking?

Від 15 до 100% продажів у більшості компаній здійснюються по телефону. Системи веб-аналітики не відстежують рекламні джерела дзвінків. Для цього й існує колтрекінг. За допомогою заміни номерів ця технологія дозволяє визначити, звідки прийшов та зателефонував клієнт. Завдяки цьому можна зрозуміти, яка реклама ефективна, а яка — ні.

Що таке call tracking?
Відстежуйте дзвінки за допомогою 3 видів колтрекінгу

Відстежуйте дзвінки за допомогою 3 видів колтрекінгу

  • Статичний — кожному рекламному джерелу присвоюється номер. Цей вид колтрекінгу застосовується для офлайн-реклами.
  • Динамічний — показує відвідувачам сайту різні номери. Застосовується для онлайн-реклами. Після телефонного звернення до системи потрапляє інформація про джерело, поведінку клієнта, сторінку, з якої він зателефонував, та ін.
  • Комбінований — поєднує обидва види колтрекінгу. Застосовується, якщо реклама розміщується і онлайн, і офлайн. Або коли детальна інформація потрібна лише щодо обмеженої кількості джерел залучення трафіку.

Визначайте результативність реклами

Звіти показують рекламне джерело, кампанію та ключове слово, що призводять до кожного дзвінка. Так ви зрозумієте, працює конкретна реклама чи просто «з’їдає» бюджет. Аналізуйте дзвінки за допомогою зрозумілих звітів, які можна сформувати за 32 параметрами дзвінків. Непотрібно довго чекати, якщо потрібно підключити нові номери для відстеження. Вони налаштовуються протягом 1 робочого дня.

Визначайте результативність реклами
Оптимізуйте кампанії

Оптимізуйте кампанії

Розуміючи, яка саме реклама приносить дзвінки від клієнтів, можна:

  • Виявити та відключити кампанії, що не призводять до дзвінків чи продажу.
  • Виділити в окремі кампанії регіони, з яких приходить більшість дзвінків.
  • Прослухати запис розмов, щоб встановити, чи спрямована кампанія на потрібну аудиторію. А також більш точно визначити потреби користувачів та знайти нові ідеї для розширення семантики.
  • Відключити неефективні дорогі ключові слова та підвищити ставки для слів, які призводять до цільових дзвінків.

Підміна геолокації

Відвідувачі сайту надають перевагу дзвінкам на локальні номери. Ringostat надає можливість показувати місцевий номер телефону, попередньо визначаючи IP-адрес користувача. Які в цьому переваги?

  • Потенційні клієнти стануть більш лояльними.
  • Підвищується вірогідність дзвінка.
  • Сайт стає більш user-friendly.

Підміна геолокації
Точність понад усе

Точність понад усе

  • Кнопка «Подзвоніть нам». Відображається замість номера, якщо на сайті більше відвідувачів, ніж номерів для заміни. Аналогічна кнопка для мобільної версії сайту відображається всім відвідувачам. У такий спосіб можна зберегти точність даних та правильний user experience на мобільних пристроях.
  • Моніторинг кількості номерів. Ringostat постійно співвідносить об’єм трафіку та кількість необхідних номерів у пулах. Завдяки цьому система рекомендує оптимальну кількість номерів для кожної групи.

Виділені динамічні пули

Можна створити за окремою групою номерів для кожного джерела. Ця опція потрібна на випадок перевищеного трафіку за одним із каналів. Наприклад, з органічного пошуку прийшло більше користувачів, ніж номерів у пулі. Це не вплине на статистику для інших каналів, тому що кожен із них має окремі пули номерів для підміни.

Виділені динамічні пули
Використайте багатоканальні послідовності

Використайте багатоканальні послідовності

Звіт показує різні онлайн-шляхи користувачів до здійснення дзвінка. Дізнайтесь, які поєднання каналів приводять клієнтів на сайт та генерують дзвінки. Дані можна фільтрувати за 32 параметрами. У звіті можна застосовувати фільтр, створений у журналі дзвінків — та навпаки.

Звіти

  • Звіт про розподіл дзвінків за днями тижня та часом доби. Дозволяє оптимізувати рекламні ставки в пікові години.
  • Сегментація дзвінків за категоріями. Кожному зверненню можна присвоїти будь-яку категорію та цінність. Наприклад, «консультація», «продаж», «помилилися номером». Після дзвінка менеджер обирає в ручному чи напівавтоматичному режимі категорію для кожного звернення.
  • Метрики унікальності дзвінків. Аналізуйте дзвінки з огляду на їхній статус: цільові, унікальні, перші унікальні та ін. Це допомагає точніше визначити ефективність реклами.

Звіти