Інтеграція Ringostat і Facebook Pixel

Дізнайтеся, як працює реклама, і оптимізуйте кампанії.

Переваги інтеграції:

  • 1
    Отримання повної картини про ефективність реклами в соцмережі. Ringostat доповнить дані про онлайн-переходи інформацією про дзвінки від користувачів.
  • 2
    Можливість підвищити ефективність реклами. Знаючи, які користувачі найчастіше телефонують, можна більш точно налаштувати аудиторії і оптимізувати кампанії.

Інтеграція Facebook Pixel і Ringostat дозволить:

Враховувати дзвінки при роботі з рекламою в Facebook

Facebook Pixel — це інструмент аналітики, за допомогою якого можна вимірювати ефективність реклами і вивчати дії людей на сайті. Завдяки інтеграції з Ringostat, в Піксель передаються дані про дзвінки користувачів, які перейшли з реклами Facebook і Instagram. Вони потрапляють туди як стандартне подія з категорією «Контакт». Чим більше дій користувачів ви відстежуєте — тим точніше ваша статистика і більше шансів запускати успішну рекламу.

Створювати і комбінувати аудиторії для більш точного таргетингу з урахуванням даних про дзвінки

Дані про дзвінки допоможуть сфокусуватися на самих мотивованих користувачах. Адже дзвінок найчастіше позначає теплого ліда, який близький до покупки. Завдяки інтеграції можна, наприклад, вибрати сегмент з тих, хто відвідував сайт в останні 30 днів і дзвонив. На цю аудиторію можна налаштувати ретаргетінг — адже ці люди вже зацікавлені в покупці. Так ви зможете підвищити конверсію реклами без додаткових вкладень.

Формувати аудиторію для рекламної кампанії look-alike

Інструмент look-alike дає можливість підбирати аудиторії, схожі за інтересами та поведінкою. Інтеграція дозволить створювати такі аудиторії на основі даних про тих користувачів, що дзвонили. Ви зможете показувати рекламу людям, схожим за поведінкою і іншими параметрами на тих, хто вам зазвичай дзвонить. Це дозволить розповісти про товар або послугу тим, хто з більшою ймовірністю в ній зацікавлений.

Як працює інтеграція Facebook Pixel і Ringostat

Задайте власні JS функції в Ringostat

Збережіть налаштування

Передавайте дані про дзвінки в Facebook Pixel

Як підключити інтеграцію

  • Зайдіть в особистий кабінет Ringostat, розділ Колтрекінг — Користувацькі JS функції і натисніть кнопку «Додати функцію Перед дзвінком».
  • Задайте новій функції назву «Facebook Pixel» і натисніть кнопку «Правити код».
  • У вікні необхідно задати назву, як в пункті вище. Скопіюйте та вставте скрипт, замінивши повністю встановлений: (function (data) {fbq ( 'track', 'Contact', {type: 'Ringostat Phone call'});});
  • Збережіть і в другому вікні натисніть кнопку для збереження налаштувань розділу.
  • Зайдіть в Facebook, Event Manager — Огляд і виберіть «Налаштувати нову подію».
  • У вікні, виберіть «Використовуйте інструмент налаштування подій Facebook».
  • Введіть URL сайту в форматі https://site.com/ і натисніть «Відкрити сайт».
  • При переході на сайт у спливаючому вікні повідомлення виберіть «Відслідковувати URL».
  • Виберіть подію «Контакт» і підтвердіть вибір. Після цього дзвінки з вашого сайту з'являться в Facebook Pixel.

Залишилися питання?

Дізнайтесь більше про інтеграцію.