Інтеграція Telegram і Ringostat

Спілкуйтеся з клієнтами в зручному для них месенджерi.

Переваги інтеграції:

  • 1
    Обробка заявок в єдиному вікні і економія часу. Співробітники спілкуються з клієнтами в зручному інтерфейсі, не перемикаючись між різними каналами зв'язку.
  • 2
    Підвищення конверсії сайту. Покупець може написати в той месенджер, до якого звик, і миттєво отримати відповідь. Це впливає на лояльність до компанії і ймовірність успішного продажу.
  • 3
    Розуміння, яка реклама приводить лiдiв. У Ringostat Messenger підтягується інформація про сесії клієнта, який звернувся. У тому числі про джерело переходу, канал, кампанію і ключове слово.

Інтеграція Telegram і Ringostat дозволить:

Спростити обробку вхідних звернень від клієнтів.

Telegram — кросплатформний месенджер, який дозволяє обмінюватися повідомленнями і медіафайлами різних форматів. Завдяки інтеграції, на сайті з'являється віджет зв'язку, що включає цей месенджер. Коли клієнт відправляє повідомлення в Telegram через даний віджет, менеджеру показується спливаюче сповіщення про це. Далі співробітник переписується з клієнтом прямо в Ringostat Messenger.

Підвищити якість обслуговування.

Завдяки сповіщенням, менеджери відповідають максимально швидко — це працює на лояльність до компанії. Навіть якщо браузер згорнутий, інформація про очікуючий діалог з'явиться в Ringostat Messenger. Менеджер бачить кількість зверненнь в черзі, якщо пише декілька клієнтів, і може вчасно обробити. Він не забуде про звернення, як у випадку, якби клієнт просто написав в Telegram і менеджер відкрив повідомлення, але відволікся.

Отримати цінні інсайти про клієнта.

Під час листування менеджер може побачити детальну інформацію про клієнта. Яка реклама призвела його на сайт, які сторінки він дивився найчастіше, чи телефонував і т. д. Доступна інформація по всіх сесіях клієнта. Це допоможе швидко зрозуміти, що цікавить потенційного покупця і точно потрапити в його потреби. Співробітник бачить історію за взятими на себе активними діалогами — тими, за якими ведеться спілкування, і вони не закриті. Також відображається, як вказано клієнта в Telegram, і менеджер може відразу звернутися до нього на iм'я.

Як працює інтеграція Telegram і Ringostat

Увімкніть інтеграцію

Створіть чат-бот за простою інструкцією

Спілкуйтеся з клієнтами в Ringostat Messenger

Як підключити інтеграцію

  • Відкрийте чат з TheBotFather і введіть команду / start.
  • TheBotFather скине перелік команд для управління чат-ботами. Виберіть команду для створення нового чат-бота — /newbot.
  • Задайте ім'я та юзернейм для чат-бота, який повинен містити 'bot'.
  • Отримайте API-токен, необхідний для інтеграції.
  • В особистому кабінеті Ringostat перейдіть в розділ Месенджери — Telegram. Введіть API-токен, юзернейм чат-бота і активуйте інтеграцію.

Залишилися питання?

Дізнайтесь більше про інтеграцію.