Інтеграція Ringostat і Zoho CRM

Оптимізуйте роботу відділу продажів, звільнивши більше часу для закриття угод.

Переваги інтеграції:

  • 1
    Передача даних про дзвінки в Zoho CRM. Після звернення клієнта в системі будуть автоматично створюватися ліди, завдання та угоди.
  • 2
    Підвищення рівня обслуговування, завдяки контролю відділу продажів. До угоди прикріплюються аудіозаписи всіх розмов з клієнтом.
  • 3
    Розуміння, яка реклама призводить лідів. В CRM відображається інформація про рекламному джерела звернень по телефону.

Інтеграція Zoho CRM і Ringostat дозволить:

Автоматизувати роботу відділу продажів

Zoho CRM — це онлайн-платформа, яка об'єднує в собі управління продажами, маркетингом і техпідтримкою. Завдяки інтеграції з Ringostat, в CRM передаються дані про дзвінки та автоматично відбуваються події, які ви самі задасте. Наприклад, при пропущеному виклику на відповідального менеджера буде створене завдання «Зателефонувати» з дедлайном. Розумна логіка інтеграції гнучко налаштовується в спеціальній матриці.

Підвищити ефективність менеджерів

Після кожної розмови з клієнтом до угоди або пов'язаного завдання автоматично прикріплюється аудіозапис. Так керівник може проконтролювати, як менеджери обробляють лидов, і зрозуміти причини програних угод. Новачків можна навчати за аудіозаписами розмов з тих угод, які успішно закрилися.

Дізнатися, яка реклама призводить до продажів

Ringostat автоматично передає рекламне джерело дзвінка в Zoho CRM. Ця інформація показується у відповідному полі картки угоди. Так можна побачити, яке джерело, канал, кампанія і ключове слово привели ліда. Це дає розуміння, які рекламні активності найчастіше призводять до закриття угод. Володіючи цією інформацією, можна зробити висновки, у що вкладати бюджет, щоб він окупився.

Як працює інтеграція Zoho CRM і Ringostat

Увімкніть інтеграцію

Автоматично передавайте дані про дзвінки з Ringostat

Аналітика ваших дзвінків відображається в Zoho CRM

Як підключити інтеграцію

  • В особистому кабінеті Ringostat перейдіть в розділ Налаштування — Співробітники і натисніть «Додати нового співробітника».
  • Заповніть форму з даними співробітника.
  • Перейдіть в розділ CRM Параметри — Налаштування — Модулі і поля — Попередні контакти — Поля.
  • Створіть поля для джерела, каналу, кампанії, ключового слова, контенту і client_ID.
  • Перейдіть в особистий кабінет Ringostat, Інтеграція — Готові інтеграції і виберіть Zoho CRM.
  • Активуйте інтеграцію і натисніть «Прийняти».
  • З'явиться список користувачів, які завантажуються з Zoho CRM.
  • Виберіть, кого зі співробітників необхідно призначити старшим менеджером.

Залишилися питання?

Дізнайтесь більше про інтеграцію.