Для офісу
Для кол-центру
Для віддаленої роботи

Віртуальна АТС Ringostat

Віртуальна (хмарна) АТС — це телефонія, яка працює через інтернет. Дозволяє швидко забезпечити надійним зв'язком бізнес будь-якого масштабу. Підключається за добу, не вимагає додаткових вкладень в устаткування, підходить для будь-яких умов роботи відділу продажів.

Які задачі вирішує віртуальна АТС Ringostat

Швидке забезпечення зв'язком

Дбайлива техпідтримка допоможе оперативно підключити і налаштувати телефонію відповідно до завдань і особливостей вашого бізнесу.

Автоматизація та спрощення роботи

Інтегруйте АТС з популярними месенджерами та CRM-системою. Автоматизуйте рутину та працюйте з дзвінками і повідомленнями в одному вікні.

Контроль відділу продажів

Стежте за кількістю пропущених і прослуховуйте записи дзвінків. Знайте, як менеджери спілкуються з клієнтами і підвищуйте якість обслуговування.
навіть якщо відділ продажів або кол-центр працюють віддалено
Підключіть платформу Ringostat до 30.11 та отримайте $50 на бонусний рахунок за промокодом crocoDEAL
Акція Black Friday crocoDEAL

Які продукти Ringostat забезпечать зв'язок

Must-have інструменти бізнес-телефонії для компанії будь-якого масштабу. Ваші менеджери завжди будуть на зв'язку — працюючи з офісу, дому, іншого міста або навіть країни.
Просте у використанні розширення для браузера. Дозволяє дзвонити одним кліком з будь-якої сторінки і миттєво переходити в CRM. Заощаджує час і спрощує роботу менеджера з продажів.
По суті, це віртуальний аналітичний асистент менеджера з продажів. Надає цінні інсайти про клієнта в момент дзвінка — за яким запитом він прийшов, як часто буває на сайті і що дивився.
Мультівіджет, який дозволяє клієнтам написати вам прямо з сайту в зручному їм месенджері, а менеджеру з продажів обробляти всі такі повідомлення в одному вікні.

Три головні фішки віртуальної АТС Ringostat

Гнучкість

Щоб ви могли налаштувати вхідний та вихідний зв'язок згідно з актуальними завданнями та особливостями вашого бізнесу. Задавайте правила, з яких номерів/операторів менеджери будуть здійснювати вихідні дзвінки. Налаштуйте різні схеми переадресації для буднів та вихідних днів.

Цінні інсайти для менеджерів з продажів

Аби ваші менеджери чітко влучали в потреби клієнта, підвищуючи свої шанси на успішний продаж або апсейл. У момент дзвінка Ringostat Insider покаже: за яким запитом прийшов клієнт і які сторінки дивився до того, як зателефонувати.

Простота використання

Щоб ваші менеджери могли заощаджувати час на рутині і приділяти його продажам. Розширення Ringostat Smart Phone дозволяє дзвонити і приймати дзвінки одним кліком прямо в браузері і миттєво переходити в CRM. Користуватися ним легше і зручніше, ніж звичайним смартфоном.

Для вирішення основних задач телефонії

Телефонія для бізнесу повинна забезпечувати комфортну комунікацію з клієнтами і між співробітниками. Віртуальна АТС Ringostat дозволяє вирішити цю задачу набагато ширше і більш гнучко, виходячи за рамки звичного розуміння телефонії.

Створення єдиної телефонної мережі компанії

Не важливо, де знаходяться ваші співробітники — в офісі, вдома, в іншому місті або навіть країні. З'єднайте їх в єдину телефонну мережу для комфортного спілкування з клієнтами і між собою.

Підключення будь-яких номерів в SIP форматі

Підключайте до віртуальної АТС номери будь-яких міст, регіонів, країн, формату 0800 і т.д. Головне, щоб вони були в SIP-форматі.

Статистика усіх дзвінків компанії

Отримайте повну картину роботи з дзвінками в вашій компанії — використовуйте стандартну звітність Ringostat або створюйте свої звіти за необхідними саме вам параметрами.

Автоматичний запис та прослуховування дзвінків

Слухайте дзвінки, щоб розуміти, наскільки добре менеджери спілкуються з клієнтами і обробляють вхідні заявки.

Об'єднання голосової і текстової комунікації

Спілкуйтеся з клієнтами по телефону і в месенджерах всередині єдиного інтерфейсу віртуальної АТС Ringostat, не перемикаючись між різними вікнами та програмами.

Зменшення кількості пропущених дзвінків

Пропущений дзвінок - щедрий подарунок конкурентам. Налаштуйте чергу дзвінків, схеми переадресації та повідомлення на пошту або по SMS, щоб не пропустити жодного звернення від клієнта.

Зручний журнал дзвінків

Must-have інструмент для повсякденної роботи відділів маркетингу і продажів.

Налаштуйте звіт, як вам зручно — просто перетягніть стовпчики так, щоб в першу чергу бачити потрібні саме вам дані. За кліком слухайте запис розмови або переходьте в картку дзвінка з більш детальною інформацією про нього. Ви побачите рекламне джерело дзвінка, його тривалість, час очікування на лінії і ім'я співробітника, який спілкувався з клієнтом. Там же менеджер має можливість залишити коментар до дзвінка, вибрати його категорію і встановити цінність.

Інтеграції

Хмарна телефонія Ringostat всього в кілька кліків інтегрується з популярними месенджерами і CRM-системами. Це дозволить вам автоматизувати рутинні процеси і спілкуватися з клієнтами там, де зручно їм, об'єднавши голосову та текстову комунікацію в єдиному вікні.

Використання резервних напрямків та операторів

Від збоїв в роботі не застрахований жоден сервіс. Важливо, щоб вони не позначилися на вашому бізнесі. Якщо у одного з операторів трапиться збій, дзвінки підуть через резервні напрямки. Це буде непомітно для ваших клієнтів.

Стабільність та безпека зв'язку

Надійність — важлива якість бізнес-телефонії. Адже залишаючись без зв'язку навіть декілька годин, ви даруєте своїх клієнтів конкурентам і даремно платите за рекламу. Тому Ringostat зробив все для того, щоб ви залишалися на зв'язку завжди і могли максимально убезпечити себе.

Заборона на вихідні дзвінки з конкретного SIP-акаунту

Будьте впевнені, що менеджер не подзвонить в ті регіони або країни, які не потрібні йому по роботі. Наприклад, бабусі на Кубу йому доведеться дзвонити з особистого телефону, тому що через нашу АТС у нього це зробити не вийде.

Оперативна технічна підтримка

Одна з переваг віртуальної АТС Ringostat - по-справжньому оперативна і професійна техпідтримка, яка відповість на будь-яке ваше звернення протягом 4-х хвилин.

Обмежена кількість одночасно відкритих ліній

Захистіть себе від шахрайських дій та фродових дзвінків - обмежуйте максимальну кількість одночасно відкритих ліній.

Сегментація дзвінків

Ringostat автоматично сегментує дзвінки за базовими категоріями. Ви також можете налаштувати свої категорії дзвінків і тегувати їх в ручному або напівавтоматичному режимі.

Антиспам

Додайте номери продавців канцтоварів, квитків на концерти і доставок в список заборон, щоб вони не могли додзвонитися і не турбували менеджерів.

Створення правил розподілу дзвінків

Переконайтеся, що клієнти зможуть додзвонитися до вас навіть в періоди пікових навантажень. Налаштуйте свої схеми переадресації, задайте правила направлення дзвінків на групу співробітників і використовуйте чергу дзвінків.

Вирішення задач з керування дзвінками

Для кожного бізнесу робота з дзвінками влаштовується по-різному. І як би не будували її ви, функціонал віртуальної АТС Ringostat дозволить вирішити актуальні завдання і врахувати всі особливості саме вашого бізнесу.


Багаторівневе голосове меню (IVR)

Дайте клієнтові максимум зручності при зверненні до вас — налаштуйте багаторівневе голосове меню, щоб він міг одразу ж звернутися до потрібного відділу або до свого менеджера.

Голосова пошта

Подбайте про імідж компанії і комфорт клієнтів. Використовуйте голосові звернення, які почує клієнт замість стандартних гудків.

Вибір номеру для кожного з напрямків

Обирайте, з якого номеру ваші менеджери будуть дзвонити за кожним з напрямків. Так клієнти будуть бачити звичний номер свого оператора або регіону, а ви заощадите на оплаті зв'язку.

Ringostat Smart Phone — додаток для Google Chrome

Прийом, здійснення і переведення дзвінка
Дзвінок в 1 клік з будь-якої веб-сторінки
Ім'я клієнта при вхідному дзвінку
Пуш-сповіщення при вхідному дзвінку
Відправлення SMS прямо з додатку
Спілкування у месенджерах
Перехід в CRM в 1 клік
Інсайти про клієнтів для збільшення середнього чеку та продажів
Розумний помічник менеджера з продажів

Ви можете приймати та здійснювати дзвінки за допомогою:

SIP телефону
Розширення для браузеру
Мобільного телефону
Стороннього додатку для мобільного телефону
Це вирішення стандартної задачі, коли менеджери працюють "в полях". Просто дайте менеджеру спеціальну SIM-карту, якою він зможе користуватися як звичайною. Але всі дзвінки через неї будуть фіксуватися в віртуальній АТС.

Підключення послуги FMC

Це вирішення стандартної задачі, коли менеджери працюють "в полях". Просто дайте менеджеру спеціальну SIM-карту, якою він зможе користуватися як звичайною. Але всі дзвінки через неї будуть фіксуватися в віртуальній АТС.
Підключення послуги FMC

Звіти під потреби будь-якого бізнесу

Використовуйте базові звіти Ringostat або створюйте власні — на базі більш, ніж 30 параметрів. Відстежуйте актуальні саме для вашого бізнесу метрики.

Вирішення задач звітності

Найбільш зацікавлені клієнти — ті, які дзвонять. Тому так важливо завжди тримати під контролем те, що відбувається зі дзвінками в вашій компанії. Зі звітами віртуальної АТС Ringostat це робити легко і комфортно.

Звіт про розподіл дзвінків за днями тижня і часом доби

Знайте час пікових навантажень на ваш відділ продажів і оптимізуйте графік менеджерів так, щоб жодне звернення не залишилося без відповіді.

Звіт щодо ефективності менеджера

Швидко отримуйте інформацію про те, скільки дзвінків обробив менеджер, скільки пропустив і наскільки успішними були розмови. Так ви будете завжди знати, кому і в який момент приділити більше уваги.

Створення кастомних звітів

Створюйте абсолютно індивідуальні звіти, необхідні вашому бізнесу. Імпортуйте їх в зручному форматі або легко діліться ними з колегами, просто скопіювавши посилання.

Звіт про пропущені неопрацьовані дзвінки

Скористайтеся цим зручним інструментом для того, щоб швидко визначити пропущені дзвінки, за якими з клієнтами ще не зв'язалися і опрацювати їх.

Завантаження звітів зручному форматі

Завантажуйте звіти у зручному для вас форматі — наприклад, щоб в Google-таблицях підрахувати KPI, скласти щомісячний звіт або відстежити динаміку кількості дзвінків за певний період.
Вартість віртуальної АТС Ringostat — від $39

Які задачі вирішують за допомогою віртуальної АТС наші клієнти

Дмитро Капустін

Head of Business Development
Netpeak Software
«Ми використовуємо розширення для браузеру Ringostat Smart Phone і це дуже зручно. Серед його функцій особливо корисне для нас автоматичне підтягування даних з amoCRM. Розширення відразу показує, який клієнт дзвонить, і ми знаємо, як до нього звертатись»
Андрій Кононенко
керівник відділу продажів
Новомосковський завод ЗБВ
«Ми використовуємо віртуальну АТС Ringostat більше року. До Ringostat Smart Phone у нас підключено вісім акаунтів. Додаток хороший, функціонал і інтерфейс зручні. Техпідтримка завжди готова вирішувати питання. Сама компанія дуже класна, добре ставиться до своїх клієнтів, менеджер відділу турботи про клієнтів завжди на зв'язку»
Юлія Заліховська
Sales Lead
агенція інтернет-маркетингу Inweb
«Плагін Ringostat Smart Phone дозволяє нам відразу бачити всю інформацію про клієнта, який дзвонить в агентство: ми вже знаємо, яка саме послуга його цікавить. Така можливість дуже цінна для відділу продажів. Хочу також відзначити роботу техпідтримки — спеціалісти завжди оперативно виходять на зв'язок і відповідають на наші запитання»

Наші клієнти

Поширені запитання
1. Які мої задачі може вирішити віртуальна АТС Ringostat?
Перш за все, віртуальна АТС Ringostat дозволяє забезпечити компанію надійним зв'язком. Також ви зможете вирішити ряд супутніх задач, зробивши роботу з дзвінками в вашій компанії прозорою, комфортною та ефективною:
  • - легко керувати дзвінками: налаштувати різні схеми переадресації, використовувати чергу дзвінків в години пікових навантажень, налаштувати переведення дзвінків на певних менеджерів, виходячи з поведінки користувача на сайті до того, як він подзвонив;
  • - скоротити кількість пропущених дзвінків: виявити і усунути причини пропущених, налаштувати повідомлення про пропущені поштою і по SMS, налаштувати різні схеми переадресації і т.д .;
  • - тримати під контролем все, що відбувається з дзвінками в вашій компанії, використовуючи для цього стандартні звіти або легко створюючи свої власні;
  • - автоматизувати рутинні процеси, завдяки інтеграції хмарної АТС з вашою CRM-системою. Всього за кілька хвилин ви можете гнучко налаштувати інтеграцію під себе: вибрати умови, за якими будуть автоматично створюватися угоди, контакти і задачі;
  • - спростити роботу менеджерів і підвищити шанси на успішний продаж або апсейл: за допомогою віртуального асистента в браузері Ringostat Smart Phone;
  • - звести голосову та текстову комунікацію в єдине вікно і спілкуватися з клієнтами там, де зручно їм, не перемикаючись між різними системами.

2. Що потрібно для підключення та налаштування віртуальної АТС Ringostat?
Тільки ваше бажання і комп'ютер з доступом в інтернет. Для того, щоб підключити хмарну телефонію, вам не потрібно купувати високовартісне обладнання і прокладати кабелі по всьому офісу. Що стосується налаштування, то наша турботлива техпідтримка допоможе вам всього за добу все налаштувати відповідно до актуальних задач і особливостей вашого бізнесу.
3. Чи підходить Wi-Fi для використання віртуальної АТС?
За великим рахунком, так. Але при використанні Wi-Fi можуть виникнути проблеми з потужністю сигналу, завантаженістю лінії або пристроєм, що роздає сигнал — і всі ці фактори можуть негативно позначитися на якості зв'язку. Кабельний інтернет забезпечує більш високу і безперебійну якість зв'язку, тому для віртуальної АТС краще використовувати саме його.
    4. Скільки часу потрібно для налаштування віртуальної АТС?
    В середньому підключення та налаштування віртуальної АТС, незалежно від масштабу бізнесу, триває не більше одного робочого дня. Довше може бути в разі, якщо при підключенні потрібно вирішувати складні завдання або вносити багато нетипових налаштувань.
    5. Які номери потрібні для підключення?
    Для підключення до віртуальної АТС необхідні SIP-номери. Це номери в інтернет-форматі. Якщо у вас вже є такі, то ви можете підключити їх до віртуальної АТС Ringostat. Якщо немає - ми допоможемо їх придбати або орендувати безпосередньо у оператора.
    6. Що таке Ringostat Smart Phone?
    Ringostat Smart Phone — це розширення для браузеру Google Chrome, яке допоможе підвищити ефективність відділу продажів.

    Можливості розширення:

    • 1. Прийом і здійснення дзвінків прямо в браузері.
    • 2. Дзвінок одним кліком з будь-якої сторінки сайту або картки CRM.
    • 3. Зручна обробка дзвінків: утримання і відключення мікрофону, стандартне та плавне переведення дзвінка.
    • 4. Перехід в контакт або угоду в CRM одним кліком.
    • 5. Відправлення SMS прямо з браузеру — під час дзвінка або одразу після.
    • 6. Цінні інсайти про клієнта, що телефонує: за яким ключовим запитом він прийшов, як часто буває на вашому сайті, які сторінки переглядав і т.д.
    7. Чи можливо за допомогою віртуальної АТС контролювати дзвінки співробітника, якщо він працює віддалено?
    Так, і для цього навіть є кілька варіантів.
    1. Якщо ваші співробітники просто працюють вдома або знаходяться в іншому місті, ви завжди за допомогою звітів Ringostat зможете бачити, скільки дзвінків вони зробили, прийняли і пропустили, відстежувати, скільки клієнти чекають на лінії і прослуховувати розмови, щоб зрозуміти, як менеджери обробляють дзвінки.
    2. Якщо специфіка вашого бізнесу передбачає роботу "в полі" — тобто, ваші менеджери часто знаходяться на виїзді і не беруть з собою ноутбук, то контролювати їх допоможе послуга FMC. Підключивши послугу, ви просто даєте менеджеру мобільний номер в якості робочого і всі дзвінки на і з цього номера проходять через віртуальну АТС Ringostat. У журналі дзвінків збирається детальна інформація про кожне звернення: дата, статус, номер абонента, аудіозапис розмови.
    8. Я не знайшов відповідь на своє питання :(
    Отакої :(
    Що ж, буває і таке. Просто напишіть своє питання в будь-який з чатів справа і наші фахівці якнайшвидше дадуть вам відповідь.
    Тестуйте віртуальну АТС 14 днів безкоштовно