Віртуальна АТС 2.0

Офісна телефонія з мінімальними витратами

Віртуальна АТС 2.0: швидко забезпечте офіс надійним зв'язком

  • Підключається за один день. Дбайлива техпідтримка Ringostat допоможе оперативно налаштувати Віртуальну АТС.
  • Не вимагає покупки дорогого обладнання. Все, що потрібно — це комп'ютер, гарнітура з мікрофоном і підключення до інтернету.
  • З АТС Ringostat ви отримуєте надійний зв'язок: якщо у оператора станеться збій, дзвінки підуть за резервними напрямками.

Віртуальна АТС 2.0: швидко забезпечте офіс надійним зв'язком
Три ключові фішки Віртуальної АТС 2.0:

Три ключові фішки Віртуальної АТС 2.0:

  • Гнучкість. Вхідний і вихідний зв'язок гнучко налаштовується під ваш бізнес. Задавайте правила, з яких номерів/операторів будуть здійснюватись вихідні дзвінки. Налаштовуйте різні схеми переадресації в АТС для будніх і вихідних днів.
  • Простота користування. Телефонуйте і приймайте дзвінки прямо в браузері за допомогою зручного додатку Ringostat Smart Phone. Інтуїтивно зрозумілий дизайн зробить користування телефонією приємним і заощадить робочий час.
  • Цінні інсайти для менеджерів з продажів. Передбачайте потреби клієнта за допомогою Ringostat Insider. У момент дзвінка додаток покаже: хто дзвонить, що привело клієнта на сайт і чим він цікавиться.

Ringostat Smart Phone: "розумний" телефон прямо в Google Chrome

  • Відповідайте на дзвінки, навіть якщо браузер згорнутий — пуш-повідомлення сповістить вас про вхідний дзвінок.
  • Набирайте клієнтів одним кліком. Просто натисніть на номер, вказаний на будь-якому сайті, і додаток здійснить виклик.
  • Отримайте швидкий доступ до останніх 20 дзвінків.
  • Стандартне перенаправлення дзвінка. Просто переведіть дзвінок на іншого співробітника: на міський, мобільний, внутрішній номер і т. д.
  • Зв'яжіться з колегою до того, як перевести дзвінок і з'єднуйте його з клієнтом тільки тоді, коли він готовий до розмови.

Ringostat Smart Phone: "розумний" телефон прямо в Google Chrome
Переходьте в CRM одним кліком

Переходьте в CRM одним кліком

    Якщо у вас налаштована інтеграція з CRM, процес спілкування з клієнтом і обробки заявок буде ще зручнішим.
  • Звертайтеся до покупця одразу на ім'я. Ringostat Smart Phone автоматично підтягне його з CRM.
  • Переходьте в угоду або в контакт одним кліком, якщо телефонує наявний клієнт.
  • Працюйте в одному вікні — без необхідності переключатись між різними системами. Ringostat Smart Phone зручно розташовується на екрані, не заважаючи працювати в CRM.

Відправляйте SMS прямо з додатку

    Потрібно відправити клієнту номер накладної, адресу офісу або реквізити? Робіть це прямо в Ringostat Smart Phone.
  • Можна відправити SMS* прямо під час телефонної розмови — для цього не потрібно вводити номер клієнта. Додаток автоматично відправить повідомлення вашому співрозмовнику.
  • Або надішліть SMS по закінченню дзвінка — в цьому випадку ви вказуєте номер, як на стандартному смартфоні.
  • *Для відправки SMS необхідно підключити інтеграцію з сервісом Infobip.

Відправляйте SMS прямо з додатку
Ringostat Insider: отримуйте цінні інсайти та підвищуйте ймовірність продажу

Ringostat Insider: отримуйте цінні інсайти та підвищуйте ймовірність продажу

    Ringostat Insider — аналітичний асистент, який допоможе «вгадати думки» клієнта. При вхідному дзвінку ви побачите дані про абонента:
  • Топ-5 сторінок вашого сайту, які відвідав клієнт, і скільки часу на них провів. Ви зможете зрозуміти, що цікавить користувача.
  • Сторінка, на якій знаходиться клієнт. Так ви заздалегідь знатимете, про що він буде питати.
  • Реклама, завдяки якій користувач зателефонував — джерело, канал, кампанія і т. д..
  • Історія і кількість попередніх дзвінків і сеансів клієнта.
  • Пристрій клієнта і його місцезнаходження з точністю до міста.

Ringostat Insider передбачить, коли користувач максимально налаштований на покупку

  • Дзвоніть найбільш зацікавленим клієнтам — тим, які вже звертались до вас і зараз онлайн на вашому сайті.
  • По кожному з таких користувачів ви побачите номер телефону, дату останнього дзвінка, кількість переглянутих сторінок та сторінку, на якій клієнт знаходиться зараз.
  • Будьте проактивні — не чекайте дзвінка від клієнта, телефонуйте йому самі, вчасно пропонуючи те, що йому потрібно. Це викличе вау-еффект та підвищить вірогідність продажу.
  • Конвертуйте лідів, які вже знаходяться в вашій воронці — заощаджуйте на залученні нових.

Ringostat Insider передбачить, коли користувач максимально налаштований на покупку
Будьте завжди в курсі того, як працюють співробітники

Будьте завжди в курсі того, як працюють співробітники

  • Контролюйте обробку дзвінків, налаштувавши переадресацію пропущених викликів на свій номер. Дізнавайтеся про пропущені дзвінки за допомогою звітів або повідомлень на email і SMS.
  • Створюйте інтуїтивно зрозумілі звіти за 32 параметрами або використовуйте встановлені стандартно.
  • Дізнайтеся, як працюють менеджери: скільки в середньому триває розмова з клієнтом, час очікування на лінії, відсоток пропущених звернень.
  • Підвищуйте продуктивність співробітників, прослуховуючи аудіозаписи дзвінків і навчаючи за їх допомогою нових менеджерів.

Гнучкі налаштування вхідного зв’язку

  • Розподіляйте вхідні дзвінки між менеджерами. Адресуйте дзвінок найменш зайнятому — не змушуйте клієнтів чекати.
  • Підключайте номери будь-якого міста: клієнт з більшою ймовірністю подзвонить на локальний телефон. Ви також можете підключити до віртуальної АТС власні номери в SIP-форматі.
  • Налаштуйте багаторівневе голосове меню. Так покупець зможе одразу звернутися до потрібного відділу.
  • Записуйте голосові звернення, які почує клієнт замість стандартних гудків. Або використовуйте готові професійні записи, що доступні в системі.

Гнучкі налаштування вхідного зв’язку
Гнучкі налаштування вихідного зв'язку

Гнучкі налаштування вихідного зв'язку

  • Вибирайте, який номер буде бачити клієнт при вихідних дзвінках ваших менеджерів.
  • Задайте номер, який показується клієнту при дзвінку на конкретний напрям: країну або країну + оператора.
  • Використовуйте функції для безпеки: забороніть вихідні дзвінки з будь-якого SIP-аккаунту, обмежуйте число одночасно відкритих ліній.