Збільшуйте кількість реєстрацій на ваші курси чи тренінги без додаткових інвестицій у рекламу. Спілкуйтеся з потенційними учнями більш комфортно та ефективно.
Покращуйте комунікацію зі своїми студентами та збільшуйте продажі.
Інтегруйте Ringostat з CRM-системами та іншими програмами. Автоматично управляйте даними з CRM, дзвінками, смс та іншими зверненнями від ваших студентів в одному зручному додатку.
Прослуховуйте дзвінки та оцінюйте роботу продавців. Аналізуйте дані на основі KPI саме вашої компанії за допомогою гнучких на розширених звітів.
Налаштуйте правила переадресації і IVR зручним для вас чином. Автоматично зв’язуйте своїх студентів з потрібними менеджерами, наприклад, з котрими вже встановлений діалог.
Швидко впроваджуйте і масштабуйте свої кол-центри. Все, що вам потрібно, це інтернет та гарнітура, і ви готові здійснювати перші дзвінки.
Дослідивши унікальні робочі процеси закладів освіти, ми створили спеціалізоване рішення. Education Solution допоможе вам ефективно розв'язувати питання телефонії, аналізу та автоматизації процесів продажів.
Спілкуйтеся з кожним студентом так, ніби він у вас єдиний. Зробіть спілкування ефективним і комфортним як для вас, так і для ваших клієнтів.Зберігайте текстові та голосові повідомлення з кожним клієнтом в одному місці — завжди під рукою.
У сфері освіти клієнту зазвичай важко зробити перший крок. Допоможіть йому зробити його якомога легше!
Завжди будьте впевнені в тому, наскільки ваші менеджери залучені в процес спілкування з клієнтами, як вони прагнуть зрозуміти й допомогти вирішити їхні потреби.
Відстежуйте успіх відділу і, зокрема, кожного фахівця з продажу за допомогою чітких і прозорих показників
Автоматично синхронізуйте дзвінки з вашою CRM, щоб заощадити час і уникнути перемикання між системами. Ви зможете переглядати записи дзвінків; бачити історію будь-якого профілю, ліда або контакту; розуміти повний контекст будь-якого дзвінка.
Користуйтеся зручним журналом дзвінків, який можна налаштувати відповідно до ваших потреб. Отримуйте детальну інформацію про ваші дзвінки: тривалість, час очікування, пропущені дзвінки, записи дзвінків тощо.